Back to top
> ۱۸۸۰۰مترمربع طراحی معماری
> ۱۸۸۰۰مترمربع طراحی زیربنا
> ۱۰۰۰مترمربع فضای طراحی

برج نمک‌آبرود

برج نمک‌آبرود

طراحی معماری

طراحی زیربنا

فضای طراحی

> ۱۸۸۰۰مترمربع
> ۱۸۸۰۰مترمربع
> ۱۰۰۰مترمربع

طبیعت بکر و کم‌نظیر نمک‌آبرود مقصدی منحصر بفرد را برای زیست در این محدوده پدید آورده است. مجتمع مسکونی نمک‌آبرود با چیدمان هندسه‌های همگن ولی نامتشابه روی هم، فضای کمتری را در سطح زمین اشغال می‌کند و از نظر زیست‌محیطی و ساختاری توده‌ای کارآمدتر پیش رو قرار می‌دهد. 

موقعیت

مازندران، نمک‌آبرود

کاربری

مسکونی

دپارتمان

طراحی معماری

سال طراحی

۱۳۹۹

خدمات

طراحی ساختمان

طراحی نما

کارفرما

شرکت مهاب مهر

شرکت عمران مسکن شمال

چنانکه امکان کنکاش در مناظر متفاوت و بیشتری در حرکت این خطوط دنبال می‌شود، تراس‌های خصوصی و انحراف بین بازشو‌ها در حجم کیفیتی ایده‌آل برای فضای خصوصی ایجاد می‌کند؛ و در تکمیل آن تکثیر باغ‌های طبیعی در سرتاسر بدنه و در تک تک طبقات، فضای سبز این بنا را دو چندان و با محیط طبیعی آن ادغام می‌کنددریافت نور طبیعی و رد سایه‌های جذاب و متنوع آن در پوسته مواج، این بنا را در هر ساعات شبانه روز وهر فصل به شکلی خاص و پویا نشان می‌دهد. گویی نور و سایه بر نمای این بنا رقصی پیوسته اجرا می‌کنند.

چنانکه امکان کنکاش در مناظر متفاوت و بیشتری در حرکت این خطوط دنبال می‌شود، تراس‌های خصوصی و انحراف بین بازشو‌ها در حجم کیفیتی ایده‌آل برای فضای خصوصی ایجاد می‌کند؛ و در تکمیل آن تکثیر باغ‌های طبیعی در سرتاسر بدنه و در تک تک طبقات، فضای سبز این بنا را دو چندان و با محیط طبیعی آن ادغام می‌کنددریافت نور طبیعی و رد سایه‌های جذاب و متنوع آن در پوسته مواج، این بنا را در هر ساعات شبانه روز وهر فصل به شکلی خاص و پویا نشان می‌دهد. گویی نور و سایه بر نمای این بنا رقصی پیوسته اجرا می‌کنند.

همچنین افزایش وسعت بازشوها پویایی بدنه را به فضاهای داخلی متصل کرده و دیدی همواره در حال تغییر را به داخل هر واحد وارد می‌کند. 

fb
tw
li
tl
اشتراک‌گذاری

فعالیت‌های مرتبط

ارتباط با ما
Contact Us

      ۰۲۱-۹۱۳۰۹۰۴۵ 982191304590+ info@taqaronco.com تهران، ولیعصر، کاووسیه، بین ظفر و اسفندیار، خیابان ناصری، پلاک ۸۲، طبقه اول، واحد۳ Unit 3, No. 82, Naseri St., between Zafar and Esfandiar, Valiasr, Kavosiyeh, Tehran
      a
      Get In Touch With Us Today

      Welcome to Sagen, a modern platform perfect for showcasing your properties.

      +585 889 996 96 sageninfo@gmail.com 184 Main Collins Street Victoria
      fb tw in