Back to top

درباره‌ما

درباره‌ما

درباره تقارن

گروه مهندسین مشاور نقش هنر تقـــارن با تمرکز بر ارائه خدمات طراحی، مشاوره و مهندسی معماری، شهر و منظر و همچنین خدمات نظارت و مدیریت پروژه نزدیک به یک دهه است که در پروژه‌های ساختمانی و توسعه شهری در سراسر ایران نقش‌آفرینی می‌کند. ”تقارن” با بهره‌گیری از دانش و تجارب متخصصین حوزه‌های مختلف طراحی و مهندسی و با جستجوی ظرفیت‌های جدید برای تحقق راه‌حل‌های دقیق طراحی و موثر در شهرها و زیست مردم بیش از یک میلیون مترمربع طراحی را در ۲۰ شهر ایران ارائه کرده است.
برنامه‌ریزی، طراحی و توسعه اراضی بزرگ مقیاس شهری، فضاهای باز و همگانی شهری، فضاهای اقامتی و سکونتی، فضاهای تجاری و تفریحی، نقشه‌برداری، محوطه‌سازی، نظارت عالیه و کارگاهی و مدیریت پروژه از جمله خدمات محوری قابل ارائه توسط تقارن است. تقارن دانش طراحی و مهندسی خود را در راستای ایجاد تصویری معاصر و کارآمد از فضاهای زندگی و کار به کار می‌بندد؛ تا واقعیت‌های آینده را از ساختارهای شهر تا فضاهای صمیمی و پایدار میسر کند.

تیم ما

ما با همراهی جمعی از طراحان، برنامه‌ریزان، مهندسین، متخصصین و همکاران در زمینه معماری، شهرسازی، منظر و مدیریت پروژه به دنبال تأثیرگذاری و کمک به شکل‌گیری فضاهای ارزشمند و روبه جلو هستیم. ما در تقارن تیمی از افراد همیشه در حال یادگیری که با چالش‌های متنوع هر موضوع درگیر می‌شوند را تشکیل داده‌ایم؛ و با حداکثر مسئولیت‌پذیری برای زندگی و کار بهتر افراد فعالیت می‌کنیم.

تیم مدیریتی

j
مشاور مدیرعامل

مهسا صدر

j
مدیر عامل

شیما غریب

تیم معماری

j
طراح معماری

منیره قلی‌پور

j
معمار منظر

مهسا علیزاده

j
معمار ارشد

مارال علیزاده

j
مدیر پروژه

شهلا فرزان

j
مدل ساز

مینا علیپور

تیم شهرسازی

j
متخصص BIM

بهروز نادری

j
برنامه‌ریز منطقه‌ای

رضا خدایاری

j
شهرساز ارشد

سحر سعیدی

j
متخصص ترافیک

پروانه حسینی

j
برنامه ریز شهری

لیلا آذری

همکاری

در تقارن همواره به دنبال همراهانی هستیم که با تخصص، اشتیاق و تعهد به رویکردی خلاقانه به حل مسائل طراحی و مهندسی، با چالش‌های موضوعات متنوع فعالانه درگیر شوند و با انگیزه فراوان به تحقق اهداف پروژه‌ها کمک کنند. چنانچه مایل به همکاری هستید؛ لطفاً رزومه و نمونه‌ کارهای خود را در فرمت pdf و حجم کمتر از ۱۵ مگابایت به آدرس ایمیل ما ارسال کنید.

لازم به ذکر است تمام اطلاعات شما کاملاً محرمانه تلقی خواهند شد.

عضویت در خبرنامه


    شبکه‌های اجتماعی ما
    fb tw ig li
    ارتباط با ما
    Contact Us

        ۰۲۱-۹۱۳۰۹۰۴۵ 982191304590+ info@taqaronco.com تهران، ولیعصر، کاووسیه، بین ظفر و اسفندیار، خیابان ناصری، پلاک ۸۲، طبقه اول، واحد۳ Unit 3, No. 82, Naseri St., between Zafar and Esfandiar, Valiasr, Kavosiyeh, Tehran
        a
        Get In Touch With Us Today

        Welcome to Sagen, a modern platform perfect for showcasing your properties.

        +585 889 996 96 sageninfo@gmail.com 184 Main Collins Street Victoria
        fb tw in